اختراع بازیکن قرارداد سیاه جامگان مصطفی احمدی

اختراع: بازیکن قرارداد سیاه جامگان مصطفی احمدی تیم پدیده خراسان سیاه جامگان پدیده مشهد

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (496)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (496)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (496)

عبارات مهم : اخبار

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان. مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

هرچه منگوله زنگوله بیشتر، مدل لباس به روز تر و خاص تر! مهم که این روز ها به آن بسیار توجه میشود، طوری که اگر خدا بیامرز “منگوله گوش میرزا” در این دوران حضور داشت یکی از پیشقراول های دنیای مد و فشن، آن هم با اکسسوریِ خدادادی محسوب میشد. نازنین بیاتی هست، در مراسم اکران شخصی فیلم “کارگر راحت نیازمندیم”. یکی از ده ها قربانی بلای خانمان سوز “تعریف و تمجیدِ شاهین نیا”.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (496)

شوخی و خنده کاوه یغمایی و رضا صادقی بعد از تماشای کنسرت عمو رضا در تهران. پشم ریزونِ این شماره را با این جمله اینگونه شروع میکنم که “کاوه یغمایی پنجاه ساله شده است است”.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

+ ….؟؟

– ….

+ 🙁 …..

– ولی مثل داداشم میمونی 😉

+ داداشیت فدات شه

بخش های قابل درج از مکالمه سردار آزمون و بهاره افشاری در تماس ویدئوی شان.

اینجانب، امیررضا شاهین نیا، روز گذشته متوجه یکی از بزرگترین افتخارات دوران زندگی خود شدم و آن این بود که به وسیله پسرِ محیط زیست و شماره هفت لژیونر لیگ روسیه و اخیراً فعال و نظریه پرداز سیاسی، بدون علت مشخصی بلاک شده است ام :))) اتفاقی که بار دیگر باعث شد به درست بودن کار خود در این سال ها ایمان بیاورم (نوشابه ها به در و دیوار پاشیده میشوند).

ولی این بلاک شدن دلیلی بر این نمیشود که از سوژه های استاد به سادگی عبور کنیم، فرزند های واحد رصد و فضولی فعال تر از هر لحظه در خدمت همه اشخاص عزیز هستند و خواهند بود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (496)

یکی از سرگرمی های چند روز اخیر اشخاص عزیز، دو کودک و عزیز دل دو خانواده بودند که متاسفانه بنا به دلایلی مفقود شده است اند و یک کشور عزیزمان ایران به دنبال آن ها. جای دارد از همه صورت ها که به صورت خودجوش در یافتن این عزیزان به خانواده های آن ها یاری رسانده اند، تقدیر کنیم. پیگیری هایی که یکی از این عزیزان را به آغوش خانواده اش بازگرداند و به امید خدا دومی هم به زودی پیدا خواهد شد.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

در این میان اخبار کذب در مورد این دو کودک بسیار آزار دهنده بود و جز عذاب خانواده نتیجه دیگری به دنبال نداشت که امیدواریم در این موارد حساس که خانواده های این عزیزان در شرایط معنوی مساعدی نیستند، از دامن زدن به اخبار غیر واقعی پرهیز شود، لیکن امید واهی دردناک تر از بی خبری است.

کوچولویی که همچنان در انتظار کشف شدن اش هستیم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (496)

سرگرمی دیگر عزیزان، یک کمپین انقلابی و آوانگاردانه به نام “شان سینما” بود. پوسترهای پیش ساخته ای که آنقدر تکان دهنده و تاثیر گذار هستند که به محض منتشر شدن، همه مسئولین نظارتی سینما و وزارت ارشاد را به استعفا و خودسوزی مجبور کردند! اعتراض هم میکنید حداقل تلاش کنید کمی تاثیر گذار باشد! من هم نمیخواهم هیچ اتومیبیلی در سطح شهر با صدای بلند حامد همایون گوش ندهد. خب که چی؟ با خواستنِ من و شما مگر اتفاقی می افتد؟!

مهراب قاسمخانی و دوست تازه و یاور دوران پیری و کوری اش.

شما میگویی تصویر بازی در ترافیک ولی من میگویم “فوران ناگریز حس خودشیفتگی”.

امروز زادروز استاد انوشیروان روحانی موسیقیدان و آهنگساز نامدار و خالق بسیاری از تصنیف ها و ملودی های ماندگار موسیقی کشورمان هست. تبریک بی آخر به استاد روحانی عزیز. از جمله ملودی های ماندگار استاد میتوان به “تولدت مبارک” مشهور اشاره کرد. (بیار شمعا رو فوت کن…)

ترلان پروانه، بازیگری با سال ها سابقه بازی از دوران کودکی، سابقه چندین فیلم سینمایی، چندین سریال و تله فیلم و چندین تئاتر و پروژه هنری و همچنین سابقه چند فروند شکست عشقی، تازه 19 ساله شده است هست. تبریک به ترلان عزیز.

عکسی سنگین که اگر لود نشد و اوج نیامد ، چاره ای از دست ما و هیچکس ساخته نیست آنقدر که سنگین هست. استاد بهرام بیضایی و استاد اکبر رادی، دقیقا 48 سال پیش.

حضور پدر و دختری جلیل و مونا فرجاد در یک مراسم هنری که به آن اشاره ای نشده است.

شبنم جان شما که مضمون متنتان در مورد عنوان تنهایی هست، بهتر بود تصویری میگذاشتید که در آن تنها بودید.

سلفی بازیگران و صورت های معروف در اتاق گریم یک پروژه هنری. با حضور سیما تیرانداز، رسول نجفیان، مهدی سلوکی با گریم عجیبش و سایر همکاران عزیز.

در هفته های منتهی به ماه محرم قرار داریم و به صورت فشرده شاهد برگزاری کنسرت ها و مراسم خوش حالی های و مراسمات هستیم که این عنوان خبری خوب جهت ما از حیث تامین سوژه جهت مطالب هست. متین ستوده در کنار محسن یگانه بعد از تماشای کنسرت شب گذشته اش. ماشاالله حجم شال های عزیزان دارد رو به سمتی میرود که با آن میتوان جهت تمامی خانواده های بی خانمان سوریه و عراق چادر دوخت.

چنین گفت بیرانوند پاکزاد، که روشن مباد تا هنگامی که که باد باد.

عکسِ بدون کپشن، بدون لوکیشن و بدون توضیح شیوا خنیاگر که اگر آن را پست نمیکرد قطعا سنگین تر بود.

عکسی قدیمی از استاد شجریان و عینک منحصر به فردش در کنار همایون نوجوان، در روزهایی که نخستین قدم ها را جهت ستاره شدن برمیداشت، تحت آموزش عالی ترین استاد عالم.

مراسم خوش حالی تولد یکسان لیلی رشیدی و شقایق فراهانی در منزل مرحوم استاد داود رشیدی و با حضور بانو احترام برومند و شبنم فرشاد جو. تبریک دوباره به این دو هنرمند دوست داشتنی.

رویا میرعلمی کلوز آپی از گریم خود در نمایش “روز عقیم کاری” به اشتراک گذاشته هست. تئاتری به کارگردانی همسرش حسین کیانی. اگر با همین شدت تئاتر ساخته شود و نام و سوژه ها خرج شوند، از این بعد اوضاع گزینش نام جهت نمایش ها کمی دلواپس کننده خواهد بود!

آتیلا پسیانی دقیقا مثل کاراکتر های فیلم هایش هست. ناگهان جوش می آورد و میشورد و میگذارد کنار دیوار و سپس آرام میگیرد. کاری که با بهنوش بختیاری در این پست کرده.

آناهیتا همتی با این تصویر از نوزادی اش نشان داد که خنده و لبخند در صورت وی ریشه ای تاریخی دارد!

خلوت سه نفره محمد علیزاده، شهاب رمضان و هادی قندی در آسانسور.

سیدجواد رضویان، رضا شفیعی جم، بهنوش بختیاری و علی صادقی در قاب سلفی در پشت صحنه فیلم “دم سرخ ها”. عالیست این علی صادقی :)))

مریم زن احتمالاً با نوشتن این صفات در زیر تصویرهای خود منظورت اشاره به خودت نبود که؟! اگر اینچنین بوده یک ندا بده تا به مرکر تنظیم فرهنگستان زبان و ادب فارسی کشور عزیزمان ایران اطلاع بدهیم تا در جایگاه مفهوم عبارت “اعتماد به نفس”، نام شما را هم به عنوان نمونه اضافه کنند.

این سلفی را پانته آ پناهی ها به اشتراک گذاشته ولی ما نتوانستیم ایشان را پیدا کنیم. شما هم کمی تلاش کنید.

همایون ارشادی، کامران تفتی، پرستو صالحی، نیکی مظفری و رضا یزدانی در یکی از اکران های مردمی فیلم “ساعت 5 عصر” در کنار اقای کارگردان.

رامبد شکرآبی و آرش میراحمدی در کنار امیرعباس، کودکی که در این روزها خداوند بغلش کرده هست، ولی کسی خبر از چند وقت دیگر او نخواهد داشت.

آزاده زن زارعی هستند، هنرمند عزیزی که از لحاظ بعضی مجموعه تغییرات تشابه قابل توجهی با نفیسه روشن دارد.

آرش برهانی در حال جِر خوردن از خوشی، در تعطیلات لاکچری اش.

عکسی جالب از کودکی خواهران هنرمند اسکندری. از راست ستاره، سارا و لاله.

بار ها پرسیده ایم و باز هم می پرسیم؛ امیر آقایی کِی وقت کرد انقدر خوشتیپ شود؟!

حمید خان لولایی، پیشکسوت هر لحظه جوان سینما و تلویزیون.

کز سنگ “دایورت” خیزد، هنگامِ پستِ یاران :)))

سیاوش مفیدی و خانواده عزیزش در شهر زیبای انزلی و مرور خاطرات شیرین کودکیِ سیاوش در این شهر. بله.

خاطره حاتمی در کنار استاد حسین علیزاده در حاشیه مراسم رونمایی از اثر هنری “غمنومه فریدون”. اثری که با توجه به اسم خاصش، وقت انتشار آن جهت بعضی ها خوراک سیاسیِ بسیار خوشمزه ای بود.

تلاش های بی ثمر محمد نادری جهت یافتن ژن برتر در صورت خود. ما نیز خیلی تلاش کردیم ژن برتر خود را پیدا کنیم ولی متاسفانه نتیجه ای نداشت.

عکس تابستانی سمانه پاکدل در کنار خلیج هر لحظه فارس. جهت کسانی که پرسش دارند از کجا فهمیدیم خلیج فارس است باید عرض کنم که مشخص است که خزر نیست (تمیزی آب و آرام بودن ساحل)، سواحل خارجی هم که نمی تواند باشد! (کلاه ندارد و شال بسته است)، بعد محتمل ترین گزینه خلیج فارس است.

امین حیایی با این ظاهرش احتمالاً در مسیر رفتن به مجلس ختم مرحوم چستر بنینگتون بود که اشتباهی از مراسم مرحوم حبیب الله کاسه ساز سر در آورده است.

ثبات شخصیتی و پایبندی آناهیتا افشار به اصول سنتی مد و پوشاک متعلق به دهه هفتاد، واقعاً ستودنی است.

آن یکی رفقایت کجایند علی جان؟ تارزان و کینگ کونگ را میگویم.

مهدی رجب زاده بازیکن کهنه کار فوتبال کشورمان در کنار همسر و دختر عزیزش در یک رستوران.

عکس کودکی لیلا اوتادی آخر مطلب امروزمان هست، به امید داشتن ساعاتی خوش تا دیدارمان در روز بعد. یا حق.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: اخبار | تلگرام | خانواده | عکس کودکی | اینستاگرام | دوران کودکی | استاد شجریان | اخبار فرهنگی و هنری

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (496)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (496)

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه