اختراع بازیکن قرارداد سیاه جامگان مصطفی احمدی

اختراع: بازیکن قرارداد سیاه جامگان مصطفی احمدی تیم پدیده خراسان سیاه جامگان پدیده مشهد

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (598)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (598)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (598)

عبارات مهم : تصویر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

شروع می کنیم نخستین مطلب هفته را با تصویری از فرناز رهنما که حال و هوای زمستان دارد، زمستانی که چند روزی زیاد تا فرا رسیدن آن باقی نمانده، بی آنکه پاییزی در این ماه ها دیده باشیم. نهایت امیدمان این است که زمستانی زمستانی داشته باشیم. دغدغه مان فقط حس و حال و قشنگی های فصول نیست، بلکه با این اوضاف خشک سالی در سال آینده بسیار جدی خواهد بود که امیدواریم در ماه های آینده پاییز خشک امسال جبران شود.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (598)

رضا عطاران، مجید صالحی، بهمن گودرزی، پوریا پورسرخ و علی مسعودی، بازیگران و کارگردان فیلم “ثبت با سند برابر است” در یکی از اکران های مردمی این فیلم، کمدی ای معمولی از بهمن گودرزی.

از بیست کیلومتری هم قابل تشخیص است که بچگی های بهاره کیان افشار است و کار به پرسش روز و این حرف ها نمیکشد.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

جشنواره فیلم دبی بهانه خوبی شده است تا سحر دولتشاهی هنر خود در لباس پوشیدن را به رخ همگان بکشد.

بهرام رادان به کره جنوبی رفته تا در مراسم مربوط به مشعل المپیک به اسپانسرینگِ سامسونگ شرکت کند. از آن سفر های مفتی و خوب.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (598)

گویا تختی که خاله نسرین مقانلو در این درمانگاه روی آن خوابیدن شده، در مجاورت سرویس بهداشتی این درمانگاه قرار دارد، یا اینکه چاه محل اوج زده. البته همه این ها ضمن آرزوی سلامتی جهت ایشان مطرح شده است است.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

محسن یگانه و سلفی ای عجیب، سوار بر یکی از وسایل شهربازی!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (598)

داریوش خان ارجمند به دیدار خانواده برادر مرحومش رفته بود که با جانیار پسر برزو این تصویر را گرفت.

در حاشیه بازی خیرخواهانه ستارگان فوتبال 98 با منتخب مناطق زلزله زده در ورزشگاه فوتبال سر پل ذهاب. نامش منتخب 98 است وگرنه رحمان رضایی و علی کریمی در این تیم حضور نداشتند، جواد کاظمیان و حسین کاظمی که آن موقع عضو تیم ملی نونهالان بودند. به یاد سلطان احمد دلپیرو و تمام دروازه های خالی ای که توپ را به ساعت ورزشگاه آزادی کوبید. اسماعیل حلالی هم بعید میدانم کلا بازی ملی داشته باشد. خلاصه کاری با این ها نداریم و از عزیزان جهت حضور در این بازی خیریه تقدیر میکنیم.

سیروان خسروی در بیزنس تازه خود که شیپ کوچینگ (Sheep Coaching) نام دارد. امیدواریم در این بیزنس اصیل موفق باشد.

هانیه توسلی با این سلفی کلوز آپ اعلام کرده سرما خورده و در حال شب کاری هست. انتظار دارد از صداقت نگاهش به این مباحث پی ببریم، وگرنه در تصویر که هیچ اثری از هیچ کدام از این ها نیست.

سلفی باعشق سحر ولدبیگی و نیما فلاح، زوج دوست داشتنی سینما و تلویزیون. سحر در فصل تازه دورهمی به عنوان بازیگر و زوج تازه قیمت (سروش جمشیدی) حضور دارد که امیدواریم در این نقش هم بدرخشد، چون مه لقا باقری انتظارات از این کاراکتر را اوج برده است.

سلفی مهران مدیری با نیکی مظفری در پشت صحنه مجموعه دورهمی که کاملا مشخص است به اصرار نیکی گرفته شده است هست. نیکی مظفری و مجید مظفری شب گذشته میهمان برنامه دورهمی بودند، برنامه ای که زیاد بنگاه همسر یابی جهت این پدر و دختر بود تا برنامه کمدی.

باران کوثری “هنوز” به رای ای که به دولت آقای دوحانی داده پایبند است و از آن پشیمان نشده است.

بهترین تصویر امروز، سلفی عالی نسیم ادبی با این گریم مردانه در کنار ترانه علیدوستی هست. تصویری که پش از اجرای نمایش “ابی مایل به صورتی” یکی از نمایش های خوب این شب ها گرفته شده است هست. نسیم در این نمایش نقش یک شخصیت ترنسکشوال را بازی می کند.

آزاده نامداری و گندم کوچولو در در حرم مطهر امام رضا (ع).

سلفی سیروس همتی و همسر جان در جوار خلیج هر لحظه فارس. کوچولوها هم در بک گراند سلفی را بانمک کرده اند.

شقایق فراهانی و پسرش آقا سام در اکران شخصی فیلم “خانه کاغذی” ساخته تازه مهدی صباغ زاده. با پارچه مصرف شده است در شال گردن سام میشود جهت هفت تازه عروس لحاف تشک دوخت.

ستاره اسکندری و تینا پاکروان در اکران شخصی همین فیلم. مهدی صباغ زاده کارگردان کهنه کار سینما بعد از سال ها با “خانه کاغذی” به پرده نقره ای بازگشته هست. به امید روزی که سایر کارگردانان صاحب نام و صاحب سبک سینما هم با منزل خود آشتی کرده و دوباره نام عزیزان را در سردر سینما ها ببینیم.

آزاده زارعی بر سر مزار مرحوم رضا ارحام صدر هنرمند تکرار نشدنی صنعت کمدی یاران. روحش شاد و یادش گرامی.

عکس های اینستاگرام منوچهر هادی به دو دسته کلی تقسیم میشود، تصویر های با گلزار، تصویر های بدون گلزار که 90 درصد دسته دوم هم در کنار همسر و دخترش است.

مهناز افشار در نمایی از نمایش “الیور توئیست”. مهناز زن ذهنیت ایرانیان از نانسی با این چیز ها عوض کردن نخواهد کرد و هر چقدر هم شما تلاش کنی با شنیدن نام “نانسی” یاد “اطب طب” و “حبیبی الله” خواهند افتاد.

رضا عطاران و گریم خاصش در نمایی از فیلم “مصادره” نخستین ساخته مهران احمدی که جهت اکران در جشنواره در حال آماده شدن است.

گریم و کله صورتی بهانه هست، آیفون ایکس 7 و نیم میلیونی را دریابید!

“کرمانشاه در آغوش علی کریمی”. تصویری قشنگ در حاشیه سفر فوتبالیست های قدیمی به سرپل ذهاب.

قطعا گریم فوق العاده احمد مهرانفر تنها علت گزینش این تصویر جهت مطلب بوده هست. مربوط به فیلم تازه رضا مقصودی به نام “خجالت نکش” که احتمالا یکی دیگر از کمدی های حاضر در جشنواره خواهد بود. شبنم مقدمی، لیندا کیانی، سمیرا حسینی، کاوه آهنگر و علیرضا رئیسی از سایر بازیگران این فیلم هستند.

تجلیل وزیر محترم بهداشت از یانگوم زن به پاس کمک هایی که به مردم زلزله زده کرمانشاه کرده بودند. از دکتر هاشمی تقاضا داریم حالا که تا آنجا رفته و یانگوم را دیده اند، کمی ریشه جین سینگ و گوشت قرقاول جهت هموطنان بیاورند.

مهراب و سیامک و امیر، دوستای قدیمی، کارای صمیمی.

بالاخره انتظار ها به آخر رسید و فرزند سام درخشانی در بیمارستانی در ونکوور کانادا به دنیا آمد. تبریک به سام عزیز و همسرش، امیدواریم قدم برکه زن پر از خیر و خوش حالی جهت این خانواده باشد.

کارن همایونفر آهنگساز نامی سینمای کشور عزیزمان ایران در کنار استاد حمید جبلی در نمایشگاه نقاشی های ایشان.

مهدی جان آن یکی دیوار اتاقت را هم نشان میدادی، همان جایی که یک تصویر از امیر قلعه نویی به دیوار راه اندازی است و چند تیر دارت روی آن.

سلفی امیر کربلایی زاده با هوتن شکیبا و نوید محمدزاده بعد از تماشای نمایش الیور توئیست، نمایش موزیکال این شب ها که بسیار پرطرفدار و محبوب گشته است و علاقه مندان به تئاتر را هر شب به تالار وحدت میکشاند.

زرشک پلو با مرغ خوری امیر جعفری و الناز شاکردوست در پشت صحنه نمایش “گم و گور”.

دورهمی عزیزان جهت عکاسی یلدایی در یکی از مجلات. با حضور حجت اشرف زاده، الهام حمیدی و مرجانه گلچین. بله، حمید خان لولایی هم که هست.

طناز طباطبایی هم به تماشای “صفر تا سکو” نشست و بعد از تماشای این فیلم بسیار شگفت زده و احساسی شده است بود. فیلمی تحسین برانگیز از سحر مصیبی که به زندگی خواهران قهرمان منصوریان میپردازد.

رستاک حلاج در کنار مادر جان عزیزش، خاص ترین میهمان کنسرت شب گذشته اش.

از قیافه اش معلوم است خود حیوان هم از جمله ای که خطاب به او نوشته شده است متعجب است!

پریناز ایزدیار، کله ی سحر، در راه فیلمبرداری شهرزاد 3.

بله بهاره جان، باورمان شد که آن دود، بخار سرماست و ربطی به دخانیات ندارد.

من به جای علی از همه پیر های جمع معذرت خواهی میکنم.

سلفی شهرام قائدی و دخترش سارینا که حتما به داشتن چنین پدر با اراده ای که اینچنین لاغر کرده و خوش ظاهر شده، افتخار میکند.

حسین یاری، احسان کرمی، بابک حمیدیان، سعید آقا خانی و مینا ساداتی، در پشت صحنه سریال “عالیجناب” بروزترین محصول شبکه نمایش خانگی که سریالی پر ستاره با داستانی سیاسی، به کارگردانی سام قریبیان است و تا بحال دو قسمت از آن پخش شده است است.

سلفی خانوادگی سینا سرلک در حال تفریح و تهرانگردی، پست آخر مطلب امروزمان هست. از این که امروز هم با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم. تا فردا، یا حق.

اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تصویر | سینما | نمایش | تصویری | سینمای | جشنواره | نمایشگاه | اینستاگرام | جشنواره فیلم | برنامه دورهمی | عکس های اینستاگرام

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (598)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (598)

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه